Mässed up

Äntligen slut på den här veckan. Det är slitigt att börja nya kurser. Nästa torsdag har jag min första mattedugga, känner mig inte så värst motiverad. 😦

Min lediga fredag tänker jag i alla fall spendera på symässa i Sollentuna med mamma. Förhoppnings kommer det att ge inspiration till kommande lapptäcken. 😉 När det är avklarat drar jag vidare till Älvkarlebys skogar. Där blir det värsta släktträffen hos Alex mormor. Obehagligt värre, men vad gör man inte för att få träffa älsklingen liksom.

Happy Halloween! Uppmärksammade denna högtid idag genom att göra en traditionsenlig pumpagubbe.

Pumpa

Ett svar

  1. Lycka till på släktträffen!

Kommentera

