Desperate

Håller på att bli galen på SolidWorks, CAD-progammet som vi ska använda i skolan. Får det inte att fungera. Om jag inte klarar det är jag dömd att sitta och jobba med det i en datasal på IDP istället för i min stora sköna säng. Blä.

Idag hade vi fint besök av gästföreläsaren Teo Härén som föreläste om kreativitet. Han var grym! Varför man ska arbeta på sin trista arbetsplats när man lika gärna kan göra det tusen gånger bättre vid en strand på Sri Lanka? var en av frågeställningarna. Ja, säg det? Så sant, så sant.

strand-1024.jpg

Idag har jag betalt min allra första räkning. Kändes stort. 😉 Kåravgiften. 

Äntligen har Desperate Housewives börjat igen! Tisdagskvällarna är räddade.

Ett svar

  1. Sri Lanka lät helt underbart. Sand sol och kristallklart vatten.
    Kreta dög bra det också. Ekonomiklass. GP

Kommentera

