Regn

Det spöregnar i Eskilstuna. Jag tänker inte gå till affären. Tur att det är sovis till 13.15 imorgon.

4 svar

  1. Det ösregnar här också. Såg på TV att v-65 gick i Eskilstuna. Stackars hästar
    som måste springa i lervälling. Ingen vinst på Bingolotto som vanligt. hösten är ju här med besked så idag åkte handarbeterna fram . Det finns många att välja bland. Ole Dole Doff. Ha en riktigt God Natt!

    Kram från Mormor ó Morfar.

  2. hm. du är inte ensam om sovmorron. jag börjar 15,15.. vilken härlig tid! ska nog åka in till den stora stade och shoppa lite innan plugget börjar. ha det gött!

  3. Hoppas att du har det varmt och mysigt i din lägenhet trot regn och rusk. Vi sänder varma kramar och tankar till dej som bor i smedernas stad.
    Mvh. Guj och Bej.

  4. Vad tufft att du har en helt egen blogg. Det hade inte jag en aning om!:O Jag ska till konsum nån gång och köpa en Marabou. Dukat. Jag fick smaka sån av min näst största idol. Bara pappa är större:P

Kommentera

