Kära bloggbok

Vad ensamt det blev! Har precis blivit av med Alex och är återigen ensam i lägenheten. Bara jag och mina ritningar och böcker. Om jag orkar ska jag försöka få i mig lite mat. Klassikern Dinkelmakaroneråköttbullar kanske.

VattenpalatsetIdag har vi varit på Vattenpalatset och badat en liten sväng. Måste säga att ”palats” är rejält överdrivet, men vi hade ändå rätt kul.

Idag är det min och Alex tremånadersdag. 🙂 Fast den firades i fredags på Restaurant Akropolis. Traditionsenligt grekiskt såklart.

Vad höstigt det har blivit nu! Kändes som att det var vinter i luften när vi klev utanför dörren idag. Uppskattar min nya jacka mer än någonsin. Snart är det jul…

There are no comments on this post.

Kommentera

