What a Glorious Feeling

Sitter på jobbet och smygbloggar lite igen. Under morgonen har jag arbetat med en stor hög parttabeller. Det är ofantligt tråkigt, men fördelen är att man kan passa på att sova lite medan man arbetar. Det blev ganska sent igår. Hade egentligen kunnat gå och lägga mig halv nio, då var jag helt färdig. Det kändes dock lite väl tidigt så jag gick och satte mig framför TVn – och rätt som det var började Singin’ in the RainSVT24. Har aldrig sett originalet tidigare så den kunde jag ju bara inte missa! Vilken mysfilm!

Singin’ in the Rain

Har precis lyckats lösa ett verkligt mysterium. – Vad är det som luktar?! Jo, det var förmodligen den vidrigaste odören jag varit med om – och den kom ifrån min kaffemugg som stått på skrivbordet och gottat sig sedan i torsdags. Isch.

Familjen Johansson hade kollektiv mätning igår. Vet ni hur det känns att vara 2 mm ifrån 1.60?! 😦 Inte glorious. Ska börja varje morgon med sträckövningar hädanefter. 😉

Dags att mata katten. Ciao!

 

 

2 svar

  1. Ska DU klaga på att DU är kort 😉

  2. Så du menar att du har mer än 2 mm kvar till 1.60? Knappast! :p

Kommentera

