Emma, Emma

Håhåjaja. Precis hemkommen från Läkerol Arena där vi dumpat av lilla bror för den kommande veckan som han ska tillbringa på sommarhockeyskola där. Ganska skönt faktiskt. 😉

I helgen har jag varit hos Alex. Glorious, man får liksom aldrig nog. 🙂 Köpte Harry Potter and the Deathly Hallows och låg och myste i stadsparken. Vilken perfekt körkortsettårsdag! Och jag har nu avslöjat min stora hemlighet, den om genvägar till IKEA ni vet. En sådan lättnad! 😀

Imorgon är det en stor, viktig dag. Jag har nämligen namnsdag! 😀 Hoppas att arbetskamraterna har förberett ett stort surpriceparty till mig imorgon. Om inte annat så kommer ju mormor och morfar att gratulera på kvällen. 🙂

Värsta grejen! På tisdag bär det av till Eskilstuna – vi ska kolla in lägenheter. 😮 Det var ren lögn att hitta något i centrum, men ungefär 2 km i utkanten, i Råbergstorp, fick jag napp. Hoppas jag hittar något skapligt, annars är det väl tält som gäller. Men det bästa med det lilla äventyret är hursomhelst att Alex kanske ska hänga på. Jag blev ganska paff när han frågade om han kunde få följa med, men superjätteglad såklart. 🙂 Hoppas bara han kommer bra överens med mamsåpaps. 😀

Nu vankas det power walk med mams – ”långa rundan” idag. Ciao!

Ett svar

  1. Ojoj, lägenheter. Hoppas du hittar nåt bra!!! kram

Kommentera

