Update

Hög tid för ett nytt inlägg. Har kommit lite på efterkälken känner jag. Ebba von Sydow har fått ett rejält försprång.

Jag älskar att få paket! Just nu ligger min nya Canon Ixus 75ICA i Skärplinge och bara väntar på att jag ska komma och plocka upp den imorgon efter jobbet. Ska bli mycket spännande att ta de första bilderna. Weeee.

Äter kiwi. Det är en mycket nyttig och fiberrik frukt. Och så är det ju gott också!

I måndags jobbade jag för första gången utan mamma. Det gick faktiskt bra. Sov dessutom helt ensam den natten före också. Inte illa, för att vara jag. 😉

Är nästan tomt på avdelningen nu. De flesta har tagit semester. Så tyst, så tyst. Dagens roligaste och viktigaste arbetsuppgift var helt klart att mata katten som bor i barackområdet. 😀

Precis kommit hem från storstan och Alex. För de som inte redan vet kan jag meddela att vi numera kilar stadigt. Seriously. Har än så länge inte spikat något datum för händelsen, men vi jobbar på det. Krurigt sånt där. Hm. Det är åtminstone definitivt inte 11 april. 😉

Kärlek

Saker och ting blir inte alltid som man har tänkt sig. Men det är väl det som är livets krydda, antar jag. 🙂

3 svar

  1. Ah ah, skulle vilja säga ”vad var det jag sa” men det gör jag inte! gud va kul gummsan! När ska ni gifta er? hihi.. När får vi träffa herrn då? Blir ju så nyfiken!

  2. Men du hallå! Va du i gävle förra onsdan o såg på Andreas Sing for me Johnsson? Det var jag me ju! Fast lessna på allt folk, gick och drack alkohol istället, är numera oberoende beroende. Men asså hallå bah! Har Alex (lovar att ni är som gjorda för varann, när får man träffa pannkakan?) några najsa polers eller..?;-)

  3. Nej men va kul att det gått så bra med Alex då 😀 Congrats, eller vad man nu ska säga 😉

Kommentera

