Antagen

Har tackat Ja till utbildningen och registrerat mig på Bostad Västerås. Gulp. Nu börjar det att likna allvar. Tiden går och snart är det bara en månad kvar! Gulp, gulp, gulp

Men, men. Orka tänka på det nu, en sån här dag. 😉 Jag, Moa och Lisa ska ju spana in en av Sveriges absolut bästa artister ikväll. Andreas Johnson. Insåg alldeles nyss att jag faktiskt redan sett honom live, för inte alls länge sedan, under genrepet till den fjärde deltävlingen i Melodifestivalen 2007. Det innebär alltså att det blir en favorit i repris. Glorious.

Andreas Johnson

Sing for me 🙂

2 svar

  1. Tack för ditt stora stöd i jobbfrågan. Nu när man är här, så är man ju igång. Så nu känns det inte så farligt längre! haha. Hur går det för dig på jobbet då? ritar å sliter antar jag? och hur går det med alex. Tycker att din uppdatering av bloggen har sackat efter lite.. grr.. haha! hoppas allt är bra med dej! Kram

  2. förresten. Är du intresserad av att jobba en helg till i löfsta? I så fall har jag en til dig, sista i augusti..

Kommentera

