Regnet det bara öser ner…

Börjar ledsna på det här höstrusket nu. Regnade ju hela helgen och så verkar det vilja fortsätta. Så trist, men perfekt jobbväder. Jobbar här i Forsmark fyra dagar den här veckan. Fredag till söndag är det återigen dags för Lövstabruk och Stora Magasinet. Det ska bli rätt soft.

Mamma fyller år idag. Fyrtio-nånting. 😉 Tunikan jag köpte i födelsedagspresent passade faktiskt! Yes.

Kollade igår färdigt på Music and Lyrics, som jag började kolla på i Polen. Den var faktiskt bättre än jag trodde.  Riktigt skön. Dagens album är såklart soundtracket till filmen. 😀

 

På onsdag blir det nog Andreas JohnsonSommarkväll i Gävle med kusinerna. Månsan gav ju minst sagt mersmak förra veckan.

Annars längtar jag mest sjukt mycket efter fredag! Då ska jag och min nya favorit Alex se Harry Potter and the Order of the Phoenix. 🙂 Jippiii!

Harry Potter and the Order of the Phoenix

Ett svar

  1. Åå, jag såg den där filmen i midsomras med Joel. Jag tyckte den var asrolig ;D Särskilt låtarna 🙂

Kommentera

