Live from Forsmark

Hörde på bilradion imore på vägen hit om någon som brukade smygmaila på jobbet. Därför tänkte jag att jag skulle smygblogga lite. Visserligen har jag kafferast, men ändå. 🙂

Håller på att renrita lite. Blev ”klar” med parttabellerna igår.

Gissa om jag blev förvånad när jag klev in i kopiatorrummet och gjorde denna sensationella upptäckt: Det var killar där inne! På min avdelning! Hallelujah! Trevligt med lite omväxling till alla ungkarlar ~40+ som jobbar här.  De var inte snygga, men en hade i alla fall jättekoola glasögon. 😀

Imorgon ska jag äntligen få träffa Alex igen. 🙂  Kommer längta ihjäl mig annars. Funderar allvarligt på att ta ledigt på fredag också. Det skulle vara skönt.

 Åhh Måns ❤

Ikväll ska jag och Linda dra in på sommarkväll i Gävle och njuta av Måns Zelmerlöws sköna stämma. Han verkar vara i fin form, det syndes väl på ”Allsång på Skansen” igår. 😉 Måns is the shit.

Har precis nåtts av det sorgliga beskedet att Mika inte kan komma till Way Out West i Göteborg i augusti.

“I am really sorry I can’t make it this time round, I will be back soon to see all my Swedish fans. Thanks for all your support, see you soon.”

My ass. Gay!!

Igår roade jag mig hela kvällen med att leka med bilder i Photoshop. Det råder delade meningar om hurvida resultatet blev lyckat eller ej. Kommer i alla fall fortsätta öva tills jag blir så här bra 😉 :

Nu är det way länge sen kafferasten tog slut. Kanske borde göra lite nytta…

Ett svar

  1. Måns is the shit for real

Kommentera

