Lördag

Mycket riktigt svek vädret mina planer, så jag får nog dras med den där bleka axeln ett tag. Istället för att steka har jag roat mig med att städa mitt rum. Äntligen slängt ut utbildningskatalogerna som legat och tagit plats i garderoben. Hittade en ljusslinga längst bak i ett hörn. Fick ett av mina kreativa infall och fäste den under sängen. Voilà, världens mysbelysning! 😀 Resten av tiden har jag tillbringat sängen med min laptop. Jag och Tomas har hängt på YouTube och kollat på extremt mogna, välgjorda Pingu-filmer. Rekommenderas. 😉

Bakade en sats kokosbollar i brist på annat tilltugg. Det var dumt ty jag mår så illa.

Håller på att övertyga Alex om att han måste köpa ny TV. Jag tror jag lyckats ganska bra. 🙂 Vi har åtminstonde kommit överens om att det ska vara Samsung. Minst 40″ såklart. 😀

You are the one
That lies close to me
Whispers ”Hello, I miss you quite terribly.”
I fell in love
With you suddenly
Now there’s no place else
I could be but
Here in your arms

There are no comments on this post.

Kommentera

