Ledig dag

Stämplade ut från kraftverket kvart i fyra igår och satte mig på Expressbussen till Uppsala. Vilken dryg resväg! Det tog hela en och en halv timme att ta sig dit och enbart åkrar och åkrar och skog fanns till beskådan. Men det var det värt! På centralstationen mötte jag en lång man med paraply som jag åkte hem till. 😀 Först åt vi jättegod mat som han lagade sedan blev det världens mys. 🙂 Mmm. T y c k a   o m. ❤ Myset varade ända till fem idag då jag var tvungen att åka hem. Hann med nöd och näppe till Upptåget. Det blev buss dit den här gången och därmed inga onödiga omvägar till IKEA. 😉

Åh, vad jag avgudar Snow Patrol! Albumet Eyes Open går varmt i iPoden för tillfället.

Jobbet imorgon igen då. Ska fortsätta jobba med mina nya vänner, partabellerna. Sitter och skriver in kabelkoder i ett Exceldokument. Kanske inte allt för upphetsande, men det funkar. Trivs riktigt bra och känner att jag verkligen har börjat komma in i det. Känns overkligt att få betalt för det dessutom. Känns som värsta rånet. Hm.

Hoppas nu innerligt att det inte dröjer så värst länge tills jag får träffa Alex igen. Lite krångligt i och med att han för tillfället jobbar på helgerna och jag i veckorna, men det måste gå att ordna på något sätt. 🙂 Den kommande lediga helgen hade jag tänkt ägna åt att modifiera min missbildade solbränna som jag fick på midsommarafton. Tyvärr ser det mörkt ut för mina planer så jag får väl hitta på något annat under molnen.

Vädret

2 svar

  1. Murr Murr lyxjobb 😉

  2. Jasså, så Emma har varit ut på äventyr igen 😉

Kommentera

