Lunch med VDn

Lyckades besegra mamma även denna morgon och klev upp först. 🙂

Jobbade tio timmar idag också, så nu har jag fyra timmar till godo. Bra. Ganska skön dag egentligen. En av konsulterna, Linpro, bjöd på lunch på värdshuset. De har dessutom ställt in en korg med godis i fikarummet. Mmm, man tackar. Till lunch blev det den godaste Pasta Carbonara jag någonsin ätit. Tro det eller ej, men Högbergs läckerheter ligger faktiskt i lä där. Och inte nog med det! Vem kommer inte in och sätter sig vid ett bord en bit bort? Självaste VD! Hade självfallet gått fram och diskuterat diverse yrkesangelägenheter om det inte hade varit för att jag hade så ont om tid. Ritningarna renritar inte sig själv vet ni. 😉 Imorgon blir det också lunch på värdshuset också. Med Karin och Elisabeth – mina lapptäckskompisar. 😀

Jag ligger pyrt till. Stenläggaren 😉 frågade om vi skulle ses och umgås i helgen. Var jag smart och förnuftig och sa Nej tack? Icke. ”Kanske vi kan”. Yeah right Emma. Suck. Ge dig människa! Det är way too much nu ändå.

Paketdags igen (Jag älskar att få paket!!). Har fyllt shoppingbagen på Nelly och ska precis till att göra en order. Måste ju ha lite belöning för att man jobbar och sliter dagarna i ända. 🙂 Jag är ju rik. 😉

Nu ska jag gå och kika lite på ”Morden i Midsummer”. Mys.

Ett svar

  1. Emma har blivit en riktig liten höjdare 😉 Lunch med VDn liksom!

Kommentera

