Måndag/Forsmark igen

Hett om öronen. Precis lagt på efter att ha pratat med Alex i en timme. Så skojigt att prata med honom. 🙂 Ska ta ledigt på torsdag så vi kan leka lite hade jag tänkt. Ska bli skönt att vara ledig. I helgen har jag inget jobb. Det känns konstigt. Tomt liksom. Mer tomhet kommer man nog få känna efter fredagens avskedspartaj när Emelie så småningom pyser iväg ut i stora världen.

Jobbade över två timmar idag. Slet med mina ritningar. Skrev ut en massa renritat innan jag åkte hem, men jag kommer att få göra om det imorgon ty jag råkade missa att skriva ”Sub D” på dem. Irri. Jag har i alla fall fått eget rum nu. Det är underbart. Har satt upp korten på barnen, mina älskade Wisex – man blir så glad av att titta på dem.

Nu ska jag sova så jag orkar upp före mamma imorgon också. Godnatt.

There are no comments on this post.

Kommentera

