Money for Nothing

Besökskurvan går stadigt nedåt i Lövstabruk. Idag har jag roat mig med korsord och att skicka sms. Saknade Tomas som lyste med sin frånvaro, hade öppet enbart för hans skull såkart. 😉 Jaja, han kommer väl när han känner suget i sockertarmen. Städade lite också, många barn som roar sig med att göra rokad och flytta på alla saker.

Imorgon vankas det i alla fall fint besök av lilla bror. Tycker att han är värd en Daimstrut för att han hjälpte Linda med att packa kassar på ICA. Good lad. Hoppas hon inte var för hård mot honom. Han är i en känslig ålder. 😉

Hittade en Uppsalakarta i broschyrstället på jobbet idag. Stoppade den i handväskan, man vet aldrig när den kan komma till nytta. 😀

Dagens låt: Lucky Twice – Lucky Sjunger den flitigt i ett tomt Barnens Bruk 😀

You can fool yourself, I promise it will help

Dagens citat: ”Tänker på dig så fort jag ser ett paket brunsås” – Emelie Lindner

Ett svar

  1. Hahaha, jag tyckte nog att jag var ganska snäll ;D

Kommentera

