Pömsig ;D

Man blir verkligen trött av det här livet. Ingen rast, ingen ro, ingen sovmorgon… Och än är det bara tisdag! Kommer precis hem ifrån mycket trevligt födelsedagsfirande hos Marina. Tack för alla godsaker! (Raaaaaap) Så ruskigt roligt att träffa massa goa människor.

På jobbet idag fortsatte jag med mina ritningar. Ägnade även en stor del av dagen med att rita i CAD. Faktum är att det finns en del kunskaper kvar från den kursen någonstans där  långt bak. Det var riktigt roligt att upptäcka. 🙂

Nej, nu bär det av till sängen. Fast, jag är visserligen redan här. Whatever. Behöver sova lite känner jag. Sömn är för tillfället en bristvara. Blev naturligtvis väckt halv ett i natt av att mobilen ringde. ”Tjena gumman! … TJEEEEENA GUMMAN!!” Jag orkade inte svara så han lade på till slut. Skulle så gärna vilja veta vem det är. Har mina aningar, men det är ingen som har erkänt ännu. Hm.

G’nite.

5 svar

  1. Jasså, så du e lite pÖmsig trots allt? ;D

  2. Ja, det är hårda tider nu.. ;D

  3. Tjeeeena Gumman!!!
    Här har man sovmorgon alla dagar hittils 😉

  4. Åh, hemliga beudrare mitt i natten. Här är det mest löfstaarbetare som ringer… Dah! åsså bestämde jag mej för att jobba i helgen… Å när jag ringer upp å säger det, nej då har de hittat nån annan som ska jobba! suck… Instämmer med tröttheten. Vad är 8 timmars jobb mot en lektion i skolan?

  5. Mmm Lövsta. Sällsynt less på dem nu. Men ska iaf få jobba på Stora Magasinet i JuLi. Det är positivt. Jag har ju inte så god hand med barn 😉

Kommentera

