”För vi har tagit studenten…”

Skämmes tamejfan. Jag ligger efter i bloggandet och det är massor som har hänt.

Studenten igår till exempel. Det var nog en av de bästa dagarna i mitt liv. Inte ofta man har så där kul. Självklart mycket vemodigt och lite tårar som föll emellanåt. Men annars sjukt kul. Skulle lätt kunna ta studenten igen. Timmen i limousinen var grym. Svårslaget att stå i takluckan och skrika.

När jag kom hem gick jag nästan direkt och la mig i soffan på altanen. Och somnade. Det var välbehövligt. Gick trots allt upp klockan fem för att hinna med champagnefrukosten hos Pelle. Den var jättemysig, de hade ordnat så fint!

Runt fyra började diverse släktingar anlända. Då blev det mat och presentöppning. Är jätteglad över mina presenter. Fick åtta rosa Kosta Boda Mine-glas och lite delar till servisen Swedish Grace från Rörstrand. Sist, men definitivt inte minst, så fick jag 11 000 kr också. Bra att ha liksom. 🙂

Vid sju skjutsade mamma mig och Elin till uppsalabussen i Tierp. Där träffade vi Rosenqvist för sista gången och han passade naturligtvis på att reta mig för Breezerhistorien i vanlig ordning. Det hör till. 😀

Seven. Fan vad roligt det var. Och varmt. (Svett) Markoolio var grym! Synd att vi inte han se allt för att vi var tvungna att åka hem med tåget. Där träffade vi två av våra kära polenpolare Mattis och Patrich. Inte utan att man längtar tillbaka lite. Snart dags för nostalgitripp känner jag.

Kom hem halv fyra. Åt en räkostmacka. Somnade.

Det var min student.

Till sist, för alla NV-fans där ute (speciellt ni på sam):

Ingen pluggar lika bra som oss NV, jag sa NV
MVG:na regnar över oss
NV, jag sa NV
Vi är skolans bästa klass, alla som går sam är kass

4 svar

  1. INGEN SOMMAR UTAN REGGAE!!!
    😉

  2. åååå saknar dig puman min! du klöser mitt hjärta i strimlor.. vilken toppen bild på klassen.. vi ser så lyckliga ut! roligt att båda lade ut studentsången, fram för fler studentsånger!!!
    älskar dig slemman min
    -kärlek-

  3. Studenten var sannerligen en härlig dag. Något som inte kommer igen så vi får leva på minnet ;P saknar allihopa redan! kramar

  4. ah. instämmer med övriga. men. ajsan va ful jag ser ut! ett riktigt studentgrin! haha

Kommentera

