Hej vildmarksliv

Vilken überskön dag! Svårt att klaga på vädret, kunde inte varit bättre. Åt avslutningsglass på biologin. Smarrigt. Satt sedan i solen före sista psykologin och planerade morgondagens inköp till äventyret.

Mmm glassHelena, Andreas och Tomas

I morgon ska Wisex ut och tälta – i vildmarken vid Untra gård. Det ska bli spännande. Jag har bara tältat på tomten förut. 😀 Jag har packat och packat, men det blir aldrig klart. Jag hatar att packa. Känns som att jag inte gör annat. Som om det inte vore nog ska jag gå upp klockan halv sex imorgon. Jag är inte gjord för sånt! Min dygnsrytm är inställd på tio-elva. Det vankas obligatorisk strålskyddskurs på Forsmarks kraftverk. Jippi liksom.

Jag fick samlingsboxen på posten idag. Nu fattas bara en deppig, regnig dag. Jag ääälskar att få paket på posten! Borde skicka efter saker mycket oftare. Det kvittar nästan vad det är. Kanske blir ett par rosa hörlurar från Skullcandy, som jag spanat in, nästa gång. 🙂

Jag borde gå och lägga mig nu, för mitt eget bästa. Det kommer jag inte att göra.

Ett svar

  1. Vad kul det ska bli att tälta! 🙂

Kommentera

