Just chill

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Ärligt talat så börjar det gå mig på nerverna. Det ska bli skönt att börja jobba snart. Tillbaka till allvaret. Gulp.

Jag har kollat på fotboll! Det händer inte ofta. Danmark-Sverige. Faktiskt ganska kul match, med en överraskning på slutet. Jag rekommenderar den starkt. 😉

Imorgon ska jag inte vara helt sysslolös. Det vankas nämligen födelsedagspartaj i Sikhjälma.  Ägnade en hel del av gårdagen till att förbereda presenten, så jag hoppas att den blir uppskattad. Grattis Linda – aningens i efterskott.

 Det var allt.

Ett svar

  1. Tack:) Va spännande det låter 😛 Ses imorrn då. Kram

Kommentera

