Gajåpartaj

Vilken kväll! Om det inte hade varit för världens sämsta DJ så hade jag gett toppbetyg. Britney Spears?! Backstreet Boys!? DOLLY PARTON!?? Vad tänkte han på när han lät Byz och Markoolio ligga i träda för det där oljudet?

Tack för en trevlig kväll

Idag är jag trött. Sov visserligen väldigt gott i sängen på Vaksalagatan. Mycket mys. 🙂 Väntar på att klockan ska bli läggdags. 20:00 måste väl vara rimligt? Förutom tröttheten har jag dessutom råkat ut för träningsvärk. Det händer inte varje dag! Och nej, det har inget med nattens eskapader att göra – jag yogade faktiskt igår.

Jag har beslutat mig för att göra en investering inför framtiden. Skärgårdsdoktornboxen. Perfekt att plocka fram och njuta av lata dagar som denna. (Och alla andra dagar också, såklart) Mysfaktor: 100. Pris: 399 hos Ginza.

2 svar

  1. haha.. heta vi är då sugar!

  2. Men Emma att du ALDRIG lär dej. Det finns inget bättre än Backstreet boys 🙂
    För övrigt är du välkommen klockan 16 på söndag. 😉
    Kramar

Kommentera

