”Åh, det måste jag skriva i min blogg…”

På allmänn begäran har jag äntligen gjort slag i saken och skaffat mig en blogg. Med målet att få fler besökare än både Ebba von Sydow, Perez Hilton, Schlagerprinsessan och Tjuvlyssnat. Tillsammans.

 Äntligen har jag slutfört alla uppdrag i skolan. Allt som återstår är enbart studenten den 8 juni. Fram tills dess har jag planerat att lata mig på heltid. Tänkte satsa helhjärtat på det jag verkligen är bra på.

Imorgon vankas det skiva på Sjuan. Igen. Och jag ska ha mina stringstrumpor på mig! Vilken partypingla jag har blivit – Utgång en gång per vecka är bra statistik. Ska försöka hålla den uppe bara.

En sån här dag måste firas. Ordentligt. När man firar ordentligt så krävs det något gott och nyttigt. En sån här dag är det läge för kladdkaka. Det är det minsta man kan begära efter tre års slit på Högbergsskolan som nu tar paus för gott. Yeeeees!

Kladdigt gott

Det var allt.

2 svar

  1. Emma, va kul att du skaffat blogg nu! 😀

  2. Hej bejb. jag kommer bli din trognaste läsare.

Kommentera

